fitnesslinda

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Linda Liljeström - 24 juni 2013 22:20

Tillbaka till gymmet efter en ledig midsommarhelg. Idag blev det ben och mage. När jag kört igenom ett "jobbigt" pass, vilket mitt benpass är just nu då det innehåller svåra övningar, belönar jag mig med att göra en favoritövning. Idag blev det armhävningar på medicinbollar. Se bild.
Känns det som en övning du vill testa? Börja med att "bara" ha en medicinboll under varje hand och fötterna på golvet. När du kört detta ett par dagar kan du sätta en pilatesboll under fötterna istället. Och när det känns lätt byter du ut den mot en medicinboll. Försök ha ungefär samma storlek på medicinbollarna under händerna så du inte blir snebelastad. Återkom gärna med frågor/resultat/synpunkter. Lycka till!

Av Linda Liljeström - 24 juni 2013 12:57

Idag lyxsade jag till frukosten med bananpannkaka. Så himla gott!
Du behöver en banan som du mosar ner i en bunke, två ägg. Vispa samman till en smet och stek en stor eller två små pannkakor. Använd lite smör i stekpannan.
Jag äter mina bananpannkakor med bär och keso. Idag blev det blåbär. Välj osockrade bär då pannkakan i sig har en söt smak av bananen. Lättkeso är att föredra.
Bilderna blev inte så bra med ljuset. Keson ser nästan ut som grädde! Mums!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Jag heter Linda och är en 25årig tjej med stort hälso- och träningsintresse. På bloggen får du följa mina mål, träningar, kost, tips och idéer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards