fitnesslinda

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Linda Liljeström - 20 juni 2013 19:38

Testade nya releaser av GRIT Strength idag. Release nr 5. Två grymt duktiga och inspirerande instruktörer, Johan och Amanda höll i passet på Odinsgatan.
Svettades så det rann om hela mig, hög puls och sjukt jobbigt. Men en helt underbar känsla när man tränat klart. Passet är bara 30 minuter och vill du få resultat snabbt är GRIT verkligen något jag kan rekommendera att lägga till i ditt träningsschema.
Så här såg jag ut efter dagens pass.. Slänger med lite goa bilder vid sidan om. ;-)

Av Linda Liljeström - 20 juni 2013 10:53

Idag blev det proteinpannkaka till frukost. Superenkelt och gott!
Du behöver:
2 ägg
Knappt 1 dl valfritt whey protein
Frysta bär till topping.

Knäck äggen i en bunke, vispa, häll i proteinpulvret och vispa till en jämn smet. Stek antingen en stor eller två små pannkakor i lite smör.
Tina de frysta bären (Tips: ställ fram bären kvällen innan så hinner de tina utan att du behöver använda micron)
Servera bären på pannkakan.

Idag hade jag whey protein med blåbärssmak från FX. Men min favorit är whey med smak av jordgubb och vit choklad från Scitec.

Tyvärr blev det ingen bild på dagens pannkaka men det kommer vid ett senare tillfälle.
Linda

Av Linda Liljeström - 20 juni 2013 10:44

Efter att ha gjort inlägg efter inlägg och bild efter bild på Facebook och Instagram om hälsosam mat, träning och motovation känner jag att det är dags att starta en blogg istället.
Här kommer jag dela med mig av träningstips, recept, mina mål, bilder, motovation m.m Kom gärna med frågor, synpunkter, tips och funderingar. :-)
Startar med en svettig bild på mig själv tagen efter ett GRITpass.
Linda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Jag heter Linda och är en 25årig tjej med stort hälso- och träningsintresse. På bloggen får du följa mina mål, träningar, kost, tips och idéer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards