fitnesslinda

Direktlänk till inlägg 30 september 2013

Färgglad lunch

Av Linda Liljeström - 30 september 2013 14:06

Här kommer dagens lunch. Köttfärssås med ångkokt broccoli, grön paprika, tomat och kvarg.
Köttfärssåsen är gjord på nötfärs, champinjoner, kidneybönor, kikärtor, passerad tomat och kryddor. Kvargen brukar jag krydda med lite av varje, gärna örtkryddor, men på jobbet har vi bara salt och kanel så det blev dagens kryddning. Jättegott.

 
 
Isabella

Isabella

30 september 2013 16:48

Åh vad gott det såg ut :D Kul att läsa om andras kost/träning bloggar också ^^

http://isabellasvarld.bloggplatsen.se

Linda Liljeström

2 oktober 2013 20:48

Tack vad roligt att du tycker det. :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Liljeström - 10 oktober 2013 20:40

Försöker nu minska på saltet i maten då salt binder vätska och jag vill få fram musklerna lite mer.. Plus att kosthållningen överhuvudtaget är skärpt. Idag lagade jag lunch för ett par dagar framåt. Kycklingfilé i bitar, wokgrönsaker, soyabönor och c...

Av Linda Liljeström - 7 oktober 2013 22:42


Detta mellanmålet brukar jag lyxa till helgerna med. Det är ca 380kcal, men bra sådana. Näringsrikt och proteinrikt. Ca 1,5dl Mini keso 0,5msk kakao 1msk jordnötssmör 1banan Blanda allt utom bananen som du skär i bitar ovanpå. Mums! ...

Av Linda Liljeström - 2 oktober 2013 20:56


Oj va mycket man kan få gjort om man bara går upp i tid. Satte klockan på 7.45 imorse. Tvätttiden startade 8.00. Under tiden jag tvättade två maskiner blev det en morgonpromenad, 30 minuter i det härliga morgonvädret. Kroppen vaknar verkligen till av...

Av Linda Liljeström - 30 september 2013 11:27

Motivationen är inte alltid på topp alla dagar när man ska träna. Då är det viktigt att träningen känns som en rolig grej. Visst ska det vara jobbigt men man måste ha något att se fram emot. För vissa kan det vara den goa känslan man får efter man tr...

Av Linda Liljeström - 27 september 2013 09:53

God morgon. En god morgon har det verkligen varit idag. Gick upp strax efter 8, ut på morgonpromenad 30 minuter, sen in för att laga frukost. Ute var det fortfarande frost i gräset där det var skugga, men solen värmde härligt i ansiktet. Till fruk...

Presentation


Hej Jag heter Linda och är en 25årig tjej med stort hälso- och träningsintresse. På bloggen får du följa mina mål, träningar, kost, tips och idéer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards