fitnesslinda

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Linda Liljeström - 22 september 2013 17:13

Efter gym 6 dagar i rad blir det vilodag idag. Kroppen behöver tid att återhämta sig ibland. Söndag är en sån där typisk dag då man kan hinna med allt man inte hunnit i veckan. Så idag stod tvätt och matlagning på schemat. Veckans matlådor blev kyckling med wokgrönsaker och lite cocosmjölk i. Lagade 5 portioner i wokpannan. En wokpanna kan jag verkligen rekommendera om man vill laga mycket mat samtidigt. Kryddade med örtkryddor, lite curry, spiskummin och kanel.
Till kycklingen blir det blomkålsmos. Hur enkelt och gott som helst. Koka blomkålen mjuk, häll av nästan allt vatten, kör med elvisp eller stavmixer. Blanda i valfri mängd kvarg, lite peppar, salt och muskot. Ett nyttigt tillbehör som är gott och lätt.

Imorgon blir det gymmet igen. Nu njuter jag WDSF World Open i Latin och Standard. Saknar dansen men denna terminen är det fullt focus på gymmet, kost och träning inför Bikinifitness.

Nedan kommer en bild på några av mina duktiga dansvänner på pallen.

Presentation


Hej Jag heter Linda och är en 25årig tjej med stort hälso- och träningsintresse. På bloggen får du följa mina mål, träningar, kost, tips och idéer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards