fitnesslinda

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Linda Liljeström - 26 september 2013 14:09

Idag är det benträning som står på schemat. Har just ätit min medhavda lunch som bestod utav kyckling med wokgrönsaker, squash och lite kokosmjölk i det. Till kycklingen blomkålsmos med kvarg. Gott, nyttigt och mättande med mycket proteiner och bra näringsinnehåll.

Igår blev det dock lite fusk. Åt en bra frukost och lunch. På kvällen var det dags för Chippendales på Trädgårn i Göteborg. Där kunde man endast välja en maträtt och det var fläskfilé med potatisgratäng. Så potatisgratängen blev min lilla synd. Helt okej när jag faktiskt inte syndade något i helgen. Showen var fantastiskt bra. Nedan kommer lite bilder från både showen och deras besök på gymmet. Självklart var jag "tvungen" att ta deras autografer.. ? #chippendales #blog #fitness

Presentation


Hej Jag heter Linda och är en 25årig tjej med stort hälso- och träningsintresse. På bloggen får du följa mina mål, träningar, kost, tips och idéer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards