fitnesslinda

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Linda Liljeström - 20 september 2013 23:53

Femte dagen på min nya livsstil har snart tagit slut. Vi räknade ut att vi har ca 10 veckor på oss att komma i den form vi vill ha. Nu har det gått nästan en vecka. Maten har funkat jättebra. Så även morgonpromenaderna och kvällsträningen. Imorgon ser schemat annorlunda ut med träning mitt på dagen så även kostschemat kommer ändra sig lite. Jag ska mäta mig igen runt den 1:a oktober. Då kommer jag lägga ut resultaten efter de två första veckorna samt lite mer detaljerat över hur jag ätit och tränat.
Jag har hittills känt att kroppen mår bra av den nya regelbundenheten i kosten samt att jag känner av att näringsbehoven i kroppen fylls.
Nu är det dags att sova. Tar lite sovmorgon imorgon och startar med en PW 8.30 istället för runt 6.00-7.00 som det har vart de senaste dagarna.
Sov gott!
Kom ihåg att det är när man sover som kroppens celler har största möjlighet att reparera sig och bygga kroppen starkare.

Presentation


Hej Jag heter Linda och är en 25årig tjej med stort hälso- och träningsintresse. På bloggen får du följa mina mål, träningar, kost, tips och idéer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards