fitnesslinda

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Linda Liljeström - 8 juli 2013 14:10

Startade semestern med en härlig helg på Stenungsbaden. LR hade sitt sommarevent som bjöd på föreläsningar, tips och idéer, sommarbuffé, underbara människor och så uppträdde Maria Möller.
En helt fantastisk kvinna. Skratta konstant under hela hennes föreläsning. Senare på kvällen uppträdde hon med sång. Har ni inte sett henne innan, eller inte sett henne imitera, både i tal och sång så rekommenderar jag er verkligen att söka på några klipp. En så inspirerande kvinna!
Träning har det inte blivit så mycket under eventet. Igår fick det bli en cykeltur på stan och salsa på Liseberg på kvällen. Det är motion i alla fall. Hoppas ni njuter av det fina vädret! Själv sitter jag och väntar hos tandläkaren. Sen blir det ut och njuta. ?

Presentation


Hej Jag heter Linda och är en 25årig tjej med stort hälso- och träningsintresse. På bloggen får du följa mina mål, träningar, kost, tips och idéer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards