fitnesslinda

Alla inlägg under september 2013

Av Linda Liljeström - 17 september 2013 22:58

Har kört ett gött Rygg- och bicepspass idag med Erik, André och Fredrik. Tack för motivationen killar!!
Personbästa i latsdrag och bicepscurl med hantlar. Tjohoo!! #biceps #rygg #workout #motivation
Hör kommer en ryggbild som jag nyss la upp på Instagram. Där kan ni följa mig som: @Spinellie

Av Linda Liljeström - 17 september 2013 14:47

Idag blev det 1h PW (inklusive två backintervaller) tillsammans med Pernilla. Under promenaden fick vi både regn ock sol och det kändes så bra efteråt när jag fick njuta av min frukost. Frukosten bestod idag av omelett med bör och keso. Själva omeletten är bara ägg och kanel som vispas ihop och steks som en pannkaka. Sen äter man den med hallon eller andra bär och keso. Idag blev det hallon och blåbär.

Av Linda Liljeström - 16 september 2013 23:49

Let's go!
Japp nu har jag bestämt mig! Jag och en tjejjompis vill tävla i Bikinifitness i slutet av november. 2,5 månader tills dess. Hårdträning och strikt kost står på schemat!
Idag blev det bröst-tricepspass med André. Det kändes bra trots att jag ätit annorlunda idag jämfört med senaste tiden då det vart mycket slarv i min kost. Efter passet en proteinshake och nu sitter jag i soffan framför Idol och äter kvällsmat. En liten sallad (på en liten tallrik). Lite juice med antioxidanter och ett stort glas vatten. Snart dags att sova.
God natt.

Presentation


Hej Jag heter Linda och är en 25årig tjej med stort hälso- och träningsintresse. På bloggen får du följa mina mål, träningar, kost, tips och idéer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards